STRID!

Idag har mästerskapet i "Cube Crash" Utspelats under 5 timmar så har vi suttit och kämpat, det va ganska svettigt musknapparna användes väldigt effektivt och de var en jämn match.Jag Amiralen förlorade tyvärr men jag tar på mig förlusten som en bra Krigare...

Även så har vi lärt oss kasta snöboll av "peter patron" han lärde oss ett par riktigt effektiva kast och vi blev väldigt duktiga så vi kunde kasta snöbollar på Tony Irving! Det var en upplevelse i allra högsta grad!

DE KMR MER!

Idag har jag och Jesper haft STRID mot dom vilda och starka tjejerna, de va otroligt blodigt jag höll på att förblöda men vi stoppade blodet i tid (som tur va).
jag kan också tala om att vi vann med 2-0 mot Vildarna men tjejerna förnekar sin förlust så nu har vi gömt en dold kamera i klassrumet så imorn då blir de filmbevis, de blir väldigt spännande att se.
Efter Striden så blev det bulle och varm choklad så dagen i skolan har varit hård och även väldigt intressant!

Här år såret som jag ådrog mig i Stridens hetta.


Kommentarer
Postat av: Mine

haha, trotsa aldrig tjejer:)

2009-03-10 @ 17:54:46
URL: http://herminealvergard.blogg.se/
Postat av: Brottarn

Nej jag gör nog aldrig om de misstaget:S

2009-03-10 @ 18:04:58
URL: http://ghettostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0